Training customer journey

Onze training leert jou om beter inzicht te krijgen in jouw klanten en hoe je jouw klantenservice kunt verbeteren.

Training customer journeys: nu vanaf €950,-

Verbeter je klantenservice, verhoog je omzet


Wist je dat

  • 89 procent van de consumenten zegt over te stappen als de service slecht is?
  • 50 procent van de consumenten zegt hun leverancier minder dan een week te geven om antwoord te geven op hun vraag voor ze afscheid nemen?
  • 79 procent van de mensen aangeeft dat hun online klacht wordt genegeerd?

70% van de verkoopreis is al gelopen als de klant voor het eerst contact opneemt. Consumenten en bedrijven zijn beter geïnformeerd dan ooit. De uitdaging voor de marketing is tegenwoordig om de juiste klant online te vinden en deze via de juiste kanalen een passend productaanbod te doen. Maar om dit te kunnen doen moet je je klanten ook beter kennen dan ooit. 

Iedereen kent CoolBlue. Maar weet je ook wat CoolBlue zo sterk maakt? De allesbeheersende focus op klanttevredenheid. Zij hebben de ‘klantreis’ van hun klanten meer dan wie ook, perfect in beeld. Van online oriëntatie tot aankoop en bezorging hebben zij elk contactmoment perfect uitgedacht.

Hoe goed ken jij je klant? Weet je hoe hij zich oriënteert op de producten die jij verkoopt? En wanneer de beslissing om jouw product te kopen wordt genomen? Niet? Dan is deze training wat voor jou. In deze masterclass nemen we je mee in de wereld van jouw klant. En we geven je praktische tips om de contactmomenten met jouw klant te verbeteren om zo diezelfde excellente klantenservice van CoolBlue ook aan jouw klanten te geven.

In het kort

Locatie

Amersfoort

Eerstvolgende datum

20 oktober 2019

Prijs

€650,- p.p.

Tijd

1 dag, 8 uur

Wat levert het je op?


In deze masterclass krijg je inzicht in de ‘klantreis’ van jouw klanten. En hoe je deze kunt verbeteren. Ook zorgen wij ervoor dat je op het juiste moment met de juiste boodschap kunt komen. Kortom, een training die jou meer tevreden klanten oplevert.

De klantreis in beeld

Je kunt aan het eind van de training de klantreis van jouw klant in beeld brengen

Klantervaring verbeteren

Wij geven je praktische tips om de klantervaring en de contactmomenten met jouw klanten te verbeteren.

Tools

Wij helpen je tijdens deze training met de juiste tools om de klantervaring te meten, analyseren en verbeteren.

Voor wie is de masterclass bedoeld?


Deze masterclass is bedoelt voor ondernemers die een beter beeld willen krijgen wie hun klanten zijn. De doelgroep varieert van startende ondernemers die een nieuw product op de markt willen zetten tot ondernemers met 50+ FTE personeel die meer inzicht willen in hun klanten en de wensen van deze klanten.

Hoe is de masterclass opgebouwd?


Tijdens de masterclass analyseren we samen met jullie een bedrijf waar iedereen zich iets bij voor kan stellen, een makelaar. Wat zorgt ervoor dat iemand afhaakt? Of juist jou opbelt? En hoe kun de makelaar de contactmomenten met zijn klanten zo plezierig mogelijk maken?

Na deze casus gaan alle deelnemers aan de slag met hun eigen bedrijf. Waarin kun jij verbeteren? En wat vinden jouw klanten eigenlijk van je? Je komt het allemaal te weten tijdens deze training.

Trainer

Wie geven de training?


De training wordt gegeven door Elbert Overduin en Marcel van Beek. Gepassioneerde ondernemers in de digitale sector met veel ervaring in het maken van ‘funnels’, marketingtrajecten en het ontdekken van klantbehoeften.

Meld je aan


Gebruik onderstaand formulier om je aan te melden voor de training customer journeys. We nemen vervolgens contact met je op om te bespreken wanneer we de eerstvolgende training gepland staat.

Bedankt voor je aanmelding
Mitosa

Muurhuizen 30, 3811EJ

035 303 81 74

info@mitosa.nl