In stappen

De perfecte kandidaten werven

Onze aanpak

Samen zorgen dat jouw vacatures ingevuld worden 👊

interview

Stap 1

Intake met jouw medewerkers

We gaan op onderzoek uit in jouw organisatie. We praten met je werknemers. Hoe ziet jouw perfecte kandidaat eruit? Om te ontdekken waarom mensen bij jouw bedrijf werken. Zodat we het échte verhaal van jouw organisatie kunnen vertellen.

Stap 2

Herschrijven 🖋 van vacatureteksten

Voor een goede invulling van je vacature is een eerlijke vacaturetekst essentieel. Wij herschrijven je vacatureteksten, stellen de werknemer centraal en beschrijven heel concreet én realistisch wat de job inhoudt.

video 2

Stap 3

Vacaturevideo 📺 + werkenbij-website

De nummer #1 manier om jouw vacature te positioneren is met een goede vacaturevideo. Dé reden om bij jou te solliciteren komt in deze video perfect naar voren. Je vacaturevideo komt samen met nog veel meer informatie op een speciale werkenbij-website.

Stap 4

Gerichte advertenties op social media

Wij gaan jouw vacature onder de aandacht brengen van exact de juiste kandidaten. Dankzij advertenties op Facebook, LinkedIn en Google kunnen we precies dié mensen bereiken die jij zoekt.

ads
apply

Stap 5

Sollicitaties stromen binnen 👌

Laat de sollicitaties maar komen. Wij zijn er klaar voor. Dankzij onze gerichte targeting krijg je altijd kandidaten die passen bij jouw bedrijf.

Hoe de meeste vacatures eruitzien:

  1. Te algemeen: helaas zitten de meeste vacatures nog steeds vol dooddoeners als: ‘jong en dynamisch’.
  2. Onecht: veel vacatures zijn onecht. Ze vertellen wat de kandidaten graag willen horen en niet het échte verhaal. Daarmee trek je wel veel kandidaten maar niet de best passende.
  3. Saai: saaie, lange teksten leest niemand meer. Zeker jonge mensen niet. 

Hoe Mitosa-vacatures eruitzien:

  1. Goed beeldmateriaal: om de sfeer bij jouw bedrijf te laten zien maken we een vacaturevideo. En goede foto’s.
  2. Het échte verhaal: wij zorgen dat we het échte verhaal van jouw organisatie achterhalen. Zodat we kandidaten kunnen overtuigen zonder verkooppraatjes.
  3. Goede teksten: kort, krachtig en vooral concreet. Zodat kandidaten weten wat ze kunnen verwachten ‘on the job’.